PART TIME JOB DI MALAYSIA.

'PART TIME JOB ATAU KERJA SAMBILAN ADALAH SALAH SATU PLATFORM YANG BOLEH MENAMBAH BAIK ALIRAN TUNAI "

Ramai dikalangan kita tahu part time job atau kerja sambilan adalah salah satu platform yang boleh menambah baik aliran tunai pasif kedalam hidup seisi keluarga.Tidak kira dari segi menjadi dropship produk ,agent-agent ,jual beli produk ,jual beli hartanah atau mengajar kursus dalam talian atau lain-lain untuk membantu menaik lagi taraf ekonomi keluarga kita di Malaysia.







Menjana pendapatan sambilan ialah satu perkerjaan yang bebas sesiapa sahaja boleh lakukan dipejabat dan juga dirumah yang penting mempunyai akses internet.


Tujuan untuk yang inginkan kebebasan masa ,wang dan menambah baik pendapatan keluarga.

TUJUAN LEBIH TEPAT LAGI ...Menambah baik pendapatan seisi keluarga. Sukar juga dengan kehidupan sekarang kerana kos sara hidup yang semakin meningkat jika bergantung dengan satu sumber dalam satu keluarga.

CARA BUAT DUIT SAMBILAN HANYA DARI RUMAH.

1. Menjual produk.

Jana pendapatan tidak semestinya membuat produk yang kita inginkan,ini kerana membuat produk bukanlah perkara mudah dan kos menjadi lebih tinggi the best menjual produk atau jenama yang dah lama bertapak  contoh pakaian ,skincare ,supplement kesihatan, barang kemas dan lain lain. Hasil jualan akan meraih insentif dan bonus dari produk produk yang terjual.



2.Kesihatan dan kecantikkan.

Tahukah anda industri kecantikkan dan penjagaan diri dijangka mencecah 716 bilion menjelang 2025 ,kita mempunyai banyak pilihan kosmetik ,penjagaan kesihatan supplement dalaman dan luaran dan lain lain.Grand view research semakin meningkat pemintaan semakin tinggi pada tahun tahun akan datang.

3. Makanan dan Minuman.

Industri makanan dan minuman tidak akan pernah mati walaupun terdapat pendemik masa 2019 ia covid19.Dijangka pada tahun 2025 lebih 20% peniagaan makanan akan dilakukan melalui atas talian.

4.Sewa ruang yang tidak digunakan.

Kebanyakkan dari kita tak terfikir mengunakan ruang kosong sebagai tempat sewa sumber pendapatan pasif paling mudah .

5.Jual kopi

Penjual kopi semakin semakin mendapat perhatian sekarang,tak pernah terfikir jika satu rumah kesemua darinya ialah pengemar kopi semakin banyak kopi digunakan secara global setiap tahun.Jika dari kita tak sempat ke cafe untuk menikmati kopi mereka cuba membancuhnya dirumah sambil bersiap ke tempat kerja.

6.Buka Spa atas nama sendiri.(HOME SPA ATAU MOBILE SPA)

Di Malaysia terdapat banyak company kesihatan yang besar yang mengeluarkan produk kecantikkan dan kesihatan yang selamat dan berkesan lebih dari 100 tahun.Salah satu ialah shaklee ,anda boleh mengunakan produk tersebut untuk berbisnes sambil membuka bisnes spa atas nama sendiri selain dari bina team anda juga boleh mendapat bonus yang ditawarkan oleh syarikat itu sendiri.


Kelebihan kerja sambilan Bersama Beauty on the Go under skincare shaklee



Terdapat ramai usahawan yang berjaya lakukan kerja sambilan dengan membuka spa atas nama sendiri.









Jika antara kita ada impian besar, nak infaq dan zakat besar, nak banyak tolong mak ayah, jom sertai kami. 

Best ke sangat best?  


HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

WHATAPP http://www.wasap.my/+60182436154Nak 

FACEBOOK  https://www.facebook.com/mayaabdul.halim.7?mibextid=ZbWKwL

INSTAGRAM  https://instagram.com/shaklee_semenyih?igshid=YmMyMTA2M2Y=

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline

Comments

  1. Best sangat bisness mobile dan home spa ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengalaman sendiri hampir 6 tahun dengan beuty on the go tak pernah lagi kering duit dekat tangan sendiri ,walaupun bergelar suri bisnes hanya partime.Yang bestnya kalau tatau nak buat apa kita refer dekat master master yang berpengalaman berpuluh tahun berkaitan marketing & Nutrisi 🥰

      Delete
  2. Bisnes mobile spa memang high demand 😍

    ReplyDelete
  3. Yessss best sangat ! Circyle yang positive

    ReplyDelete
  4. Seronoknya buat extra income dgn part time job.. Mobile spa ni sangat ok untuk kaum wanita..

    ReplyDelete
  5. Iya yang sukakan kecantikkan boleh ambil bidang ni sebab kebanyakkan yang yang suka cantik ni dia lebih ambil tahu dan boleh buat income dengan mudah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )