BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA.

 Bila sebut bisnes online ,memang  Maya dari dulu lagi suka buat bisnes sendiri tak kisah dia offline atau online sejak tahun 2008 lagi terjebak dengan bisnes.

Dan sampai tahun 2023 bermacam macam bisnes offline dan juga online Maya cuba buat.Antaranya bisnes pertama yang buat bisnes online jual jamu susuk dara (JSD).Yang kedua Maya jadi Founder tudung buat brand sendiri beli kain and hanta kain tu jahit dekat tylor ,ada juga tudung yang dah diborong dijalan Tar.Yang ketiga pula maya pernah  pernah jual makanan iaitu Maccaroni cheese baked. Selepas meniaga tu ,ada lagi Maya cuba buat bisnes online kecil kecilan semuanya gagal.

Banyakkan Maya buat bisnes online?bila sebut kita buat bisnes sendiri orang ingat kita senang banyak duit tapi sebenarnya tak pun bila kita buat bisnes sendiri ni modal besar kena keluar iya lah jadi boss kan semua benda kena keluarkan duit sendiri  dulu lepas tu nak tunggu balik modal tu makan tahun makin lama makin besar pula modal keluarkan untuk bisnes sendiri.

Itu semua pengalaman yang mendewasakankan Maya.Nak jadi boss actually bukan mudah memang kena habis duit banyak .Tuntut ilmu pun kena banyak bukan boleh main redah je dan yang paling perit kita sendiri kena kuat nak tunggu hasilnya ,makan tahun .Bila kita jadi Boss kita sendiri kena tahu cara nak sustain business sendiri itu yang paling penting.











Tapi Berbeza pula dengan bisnes online shaklee yang Maya buat sekarang ni sejak 2018 maya start buat bisnes ini tak pernah lagi maya tak cukup duit dan tak pernah rasa susah nak sustain business ini sebab kami masing masing menjayakannya dengan Team work.











Masa ni mula mula Maya join projek spa dengan Shaklee best sangat hari hari dapat instant cash











Maya rasa ini adalah bisnes online terbaik yang pernah Maya lalui sebelum ini.

1. FLEKSIBLE.

Boleh buat bisnes dekat mana mana dan bila bila masa sahaja,boleh atur masa sendiri.

2. SISTEM YANG PATUH SYARIAH.

Sistem  shaklee  sangat adil ,tidak menindas orang bawah dan yang paling penting siapa yang usaha lebih tak mustahil dia boleh hebat dari upline,upline tak usaha tak dapat hasil tapi yang berusaha lebih dia tetap ada hasilnya.

3.BISNES YANG BOLEH DIWARISKAN .

Bisnes shaklee ialah bisnes family yang boleh diwariskan pada anak anak dan suami jika kita sudah tiada suatu hari  nanti.

4. ADA PAYSLIP 

Payslip shaklee sangat laku di mata bank.Ramai dah yang beli kereta ,rumah dengan menggunakan payslip shaklee .

5.OTAK TAK SERABUT .

Bila sebut pasal bisnes ramai yang serabut mana nak handle tentang staff ,kewangan keluar masuk dan lain lain etc stock bagai dengan bisnes shaklee kita akan diajar satu persatu cara handle stock dan tak perlu bayar gaji staff semua bonus adalah kita punya.

Bestkan buat bisnes shaklee ni bukan setakat kita boleh dapat income unlimeted berapa angka ,tapi yang paling penting kesihatan keluarga dan kita sendiri pun terjaga benda yang paling mahal sekali.Ada yang nak join team Maya? jom daftar di bawah ni insyaallah kami bimbing 











Ini antara my loyal customer ,ibu saya sendiri.Alhamdulillah semakin sihat sejak amalkan vivix.





love my jobbb






https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1308841

atau boleh terus masuk link dibawah


HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

WHATAPP http://www.wasap.my/+60182436154Nak 

FACEBOOK  https://www.facebook.com/mayaabdul.halim.7?mibextid=ZbWKwL

INSTAGRAM  https://instagram.com/shaklee_semenyih?igshid=YmMyMTA2M2Y=

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023







Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

PART TIME JOB DI MALAYSIA.