CASH REBATE DAPAT VITAMIN PERCUMA

Pernah tak terfikir benda yang best macam ni, berbelanja setiap bulan dengan barang makanan kesihatan shaklee kita pun dapat untung rabate dan juga bonus.Untung bukan sikit tapi UNLIMITED REBATE yang kita boleh dapat setiap bulan.

Bestkan?

Rupanya nak dapat Bonus besar bersama shaklee atau rebate besar macam Maya dapat, kena tahu tips & trick dia.Saya percaya semua orang ada peluang dan boleh dapatkannya dengan peluang yang ada sekarang ini.

ini antara pengalaman Maya selama 5 Tahun bersama shaklee

Pertama sekali saya subscribe package spa  ,saya ingat lagi masa tu saya mahu mulakan perniaga home spa dan juga mobile spa sendiri ,package yang saya ambil tu siap boleh makan pakai untuk diri sendiri dan ada pulangan bonus disitu sebanyak  RM 110.



INI ANTARA INCOME PERMULAAN YANG PERNAH MAYA MERASA ,REBATE DARI SHAKLEE JADI BOLEH TUKAR KEPADA VITAMIN.

Untungkan?

TIPS AND TRICK BERSAMA BISNES SHAKLEE.

1. Daftar shaklee dengan kumpulan atau mentor yang boleh mengajar kita tentang bisnes atau cari mana-mana mentor yang berpengalaman dalam bisnes shaklee.Bila kita berbisnes tak cukup dengan ilmu sikit sikit sahaja tentang produk ,selok belok bisnes itu lagi penting.

2. Syarat yang ke dua semestinya kita sendiri kena guna produk,bisnes shaklee ni mesti kena guna produk sebab kita buat jualan melalui jualan produk jadi apa-apa pun bisnes yang kita buat kita sendiri kena tahu dan rasa sendiri kehebatan produk .Kita sendiri kena cuba dan rasa sendiri bila kita nak buat sale nak buat jualan kita nak nak sharing dengan kawan-kawan kita sendiri kena tahu kehebatan produk nanti ada kawan tanya macam mana kau guna produk  shaklee ok tak?taknaklah nanti jadi terpingga pingga pulak kata nak buat bisnes kita sendiri kena sihat dulu dan kita sendiri kena rasai dahulu kehebatan produk.

3.Bisnes shaklee ialah bisnes yang bersistem sejak tahun 1956 lagi ,bisnes yang panas sepanjang zaman produk yang ever green.Apa yang kita perlu buat ialah bila kita  nak berjaya dalam bisnes shaklee nak berjaya macam orang lain kita kena follow sistem.Setiap kumpulan dia ada gerak kerja yang berbeza ,ada kumpulan dia focus facebook ada kumpulan yang focus offline jadi apa yang kami focus dalam Team kami ialah offline dan online .Kalau kita sejenis yang suka jumpa orang ,suka lepak dengan kawan-kawan ,suka jumpa ramai kawan-kawan kita boleh buat sharing dan offline pula kita akan guna semua platform yang ada facebook ,instagram,youtube ,tiktok ,lemon dan blog nak belajar youtube kita ada program dia, nak belajar tulis blog kita ada program kita termasuklah program berbayar termasuklah ads kalau nak join progr


Kejap Maya tunjuk dekat uolls REBATE seorang mentor Maya untuk satu bulan.




Bestkan?







Ramai yang menganggap makanan kesihatan supplement shaklee MAHAL berbanding supplement brand lain yang dijual di drug store atau farmasi-farmasi diluar sana.Tanpa mengira dahulu apa yang sepatutnya dikira dan ambil tahu bukan main beli sahaja .

jom ramai-ramai renewal shaklee sini.

bila kira balik ini adalah satu keuntungan bagi yang nak berniaga,untung produk, kesihatan pun dapat.


Untuk yang ingin mencari duit sampingan boleh juga belajar dalam bidang beautician sangat digalakkan kerana yuran yang dikena perlu bayar sekali seumur hidup dan ilmunya teramatlah mahal boleh dibawa ke anak cucu.

Sebarang pertanyaan tentang kelas facial boleh whatapp terus Maya.

Jika antara kita ada impian besar, nak infaq dan zakat besar, nak banyak tolong mak ayah, jom sertai kami. 

Best ke sangat best?  


HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

CONTACT : CALL (018-2436154)

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Maya Abdul Halim

INSTAGRAM : mayaabdulhalim


#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023





Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

PART TIME JOB DI MALAYSIA.

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )