PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR

 PENGEDAR SHAKLEE SAH AREA SELANGOR.

KAJANG >  SEMENYIH > BERANANG > MANTIN.

Perkenalkan diri dulu nama saya ROHAYATI BINTI ABDUL HALIM , nama gelaran manja pula Maya abdul Halim seeorang  ibu yang Professional  berpengalaman dalam bidang berkaitan kanta mata (OPTICLINE ) hampir 12 tahun . Dan sekarang seorang yang berpengalaman dalam Bidang Healty and Beauty PENTINGNYA NUTRISI  DALAM BADAN  dan juga Seorang FOUNDER kepada MAYA WELLNESS SPA hampir 6 tahun. 

Berkerja sepenuhnya dengan shaklee company . 

 LEADER KEPADA SHAKLEE PRODUK ,

COD SERATA DUNIA ☔



SID NO : 1308841 

Nama Rohayati Binti Abdul Halim dan alamat tertera di situ alamat yang benar. Sebarang pertanya mengenai produk kesihatan luar dan dalam  skincare  organik dari shaklee boleh boleh whatapp saya atau  cari di no yang tertera.

Untuk carian  produk kami ada pelbagai set kesihatan.Insya Allah, produk Shaklee dapat bantu selesaikan banyak masalah kesihatan kita  sekeluarga. Antara set yang ada:-


Set Shaklee Untuk Kanak Kanak :


✅ Set Kecerdasan Minda

✅ Set Anak Sihat & Cergas

✅ Set Eczema


Set Shaklee Untuk Dewasa Lelaki/Perempuan :


✅ Set Tambah Tenaga

✅ Set Kurus

✅ Set Kesihatan Jantung

✅ Set Kesihatan Mata

✅ Set Kesuburan Suami/Isteri

✅ Set Ibu Hamil

✅ Set Berpantang & Menyusu

✅ Set Kecantikan


Set Shaklee Untuk Warga Emas :


✅ Set Kesihatan Tulang & Sendi

✅ Set Kawal Gula Dalam Darah

✅ Set Kawal Tekanan Darah & Kolesterol

✅ Set Kecergasan Badan


Dan banyak lagi 👍


Kalau berminat nak cuba Vitamin Shaklee, boleh contact saya ya. Boleh cadangkan saya kat kawan2 or family jugak kalau mereka perlukan vitamin untuk kesihatan mereka.Jangan risau, harga produk Shaklee sangat *MAMPU MILIK*. Saya boleh bantu cadangkan set vitamin terbaik ikut keperluan & budget.


Terima kasih ye 😊


Maya

018-2436154 

PENGEDAR SHAKLEE SAH AREA SELANGOR

*Tolong save nombor saya ya. Senang nak cari nanti bila diperlukan. Saya juga akan share info-info  penting kesihatan nanti. TQ 😊*


Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )