HARI RAYA DENGAN SHAKLEE

Sempat lagi kot Maya nak ucap selamat Hari buat sahabat Maya yang budiman walaupun sekarang dah masuk raya ke 11 tapi masih belum  terlewat , rayakan sebulan hehe seronok betul ya tahun 2023 ni beraya iyalah ramai yang datang ziarah rumah ke rumah .Ingat tak  3 tahun lepas nak ziarah rumah saudara mara dan family pun ada SOP disebabkan oleh  virus covid19.


Jadi lagi seronok sebab masih setia bersama shaklee, makan banyak macam mana pun masih boleh kawal berat badan selepas raya tak de lah naik berkilo kilo berat hehe.

Jom kita tengok berapa kilokalori kita ambil setiap hidangan yang kita beraya berkunjung kerumah sanak saudara sahabat semua.



























seronok makan kan? bila kita ambil tahu intake kalori kita tu jadi seram lah plak kan? 

Sebab itulah saya masih setia beraya bersama shaklee sejak 2018.Raya raya jugak kawal pemakanan dengan suplement New you shaklee iyalah takut berat tetiba naik mendadak almaklumlahkan kalau tak kawal raya ikut nafsu makan macam macam tetiba berat naik nak diet punya lah susah walaupun nak tuurun sekilo tapi beraya dengan shaklee semuanya menjadi mudah.

terima kasih shaklee

ini tips yang selalu saya guna sejak bertahun dulu ,sebelum berkunjung kerumah sanak saudara 
saya akan pastikan terlindungan tubuh badan saya terrlebih makan apa yang tak sepatutnya paling risau ialah kalestrol timbul.

jadinya sebelum ke rumah jiran sanak saudara saya perkena dulu dengan ESP supaya bila saya layan juadah nanti takdelah terlebih kalori saya ambil sebab perut masih kenyang dengan protein esp tadi























Dan yang paling penting ini semua memang kena ada. Setiap supplement fungsinya berbeza beza.













































































Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya ya 

HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

WHATAPP http://www.wasap.my/+60182436154Nak 

FACEBOOK  https://www.facebook.com/mayaabdul.halim.7?mibextid=ZbWKwL

INSTAGRAM  https://instagram.com/shaklee_semenyih?igshid=YmMyMTA2M2Y=

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023


Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

PART TIME JOB DI MALAYSIA.

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )