HELLO NEW YOU BERKESAN

5  ITEM LENGKAP HELLO NEW YOU MEMBERI KESAN SEAWAL 2 MINGGU!



Mesti kawan-kawan Maya tertanya-tanya apa tu " Hello New You"


Ok untuk tidak buang masa lagi ,Maya Akan cuba berkongsi serba sedikit tentang set Hello New You.


Hello New adalah salah satu set kurus sihat paling premium dalam shaklee.Ia tidak seperti kebanyakkan diet ikutan diluar sana " Hello New You " shaklee  sangat mengalakkan  penggurusan berat badan yang berkesan dengan mengambil kira Nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan kita dan bukan hanya solusi sahaja sementara untuk mempromosi penyelesaian dengan cepat bagi penurunan berat badan.

HELLO NEW YOU !

✔ Tanpa Pemanis Tiruan.

✔ Tanpa Perwarna Tiruan.

✔ Tanpa Bahan Pengawet Tiruan.

✔ Bukan GMO.

✔ Rendah Glisemik.

✔ Bebas Gluten.

HELLO NEW YOU AKAN MEMBANTU ANDA MENGURUSKAN DAN MENGEKALKAN BERAT BADAN ANDA DENGAN CARA YANG LEBIH SIHAT.






GOODBYE FAT,HELLO FAB!


NUR SYAZADATUL NISMA BINTI SUHURANI

"Saya mengalami sakit lututdan sesak nafas apabila melakukan aktiviti harian . Perkara ini mendorong saya untuk mencuba produk-produk shaklee.Saya dapati berat badan saya tyrun secara konsisten dan tabiat makan juga mula berubah ke arah yang baik.KULIT saya kelihatan lebih sihat dan badan saya terasa lebih segar saya lebih gembira dengan diri saya yang baharu."

SEBELUM 70KG 

SELEPAS 58KG 

TURUN 12KG!


MICHAEL TAN CHUN CHET

" Pada suatu hari ,saya berasa sakit pada bahagian buku lali dan kaki.Rupa-rupanya berat badan saya sudah meningkat dengan ketara.Saya cuba untuk mencari jalan penyelesaian dan saya ditemukan dengan produk-produk shaklee .Selepas mengambil produk shaklee secara berterusan dan digabungkan dengan senaman dan pemakanan sihat,saya berjaya turun berat badan 20 kg dalam masa 2 bulan.Ramai yang memuji saya kelihatan lebih muda dan lebih bagus"

SEBELUM 85KG

SELEPAS 65KG

TURUN 20KG

HELLO NEW YOU AKAN MEMBANTU ANDA.

✔ Membentuk tubuh badan yang menawan.

✔ Meningkatkan Tenaga 

✔ Menambah baik sistem pencenaan anda.

✔ Mengembalikan Keyakinan Anda

✔ Lebih focus dan bersedia untuk menghadapi apa sahaja.





HELLO NEW YOU BERKESAN.

HUBUNGI UNTUK :-
CONSULTATION PERCUMA MENGENAI HELLO NEW YOU
ATAU MENGENAI SUPPLEMENT KESIHATAN ANDA 


HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

WHATAPP http://www.wasap.my/+60182436154Nak 

FACEBOOK  https://www.facebook.com/mayaabdul.halim.7?mibextid=ZbWKwL

INSTAGRAM  https://instagram.com/shaklee_semenyih?igshid=YmMyMTA2M2Y=

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023




Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

PART TIME JOB DI MALAYSIA.

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )