MULTIVITAMIN SHAKLEE

 Nama penuh dalam syarikat shaklee Rohayati Binti Abdul Halim ,saya merupakan seorang Independent shaklee yang sah sejak 2018  berpengalam lebih 5 tahun dalam Nutrisi , Bisnes Supplement shaklee .

 VITALEA IRON












VITALEA IRON iron ialah salah satu Multivitamin paling tertua di dalam shaklee.Multivamin yang direka khas untuk menyokong keperluan harian tubuh  yang dilengkapi hidangan penting . Setiap hidangan memberi penyerapan penting sebanyak 28 jenis vitamin dan mineral penting termasuk vitamin C , E dan beta karotena untuk perlindugan antioxsidan. 

VITALEA IRON juga dikenali di luar sana dengan panggilan iron , berbeza dengan shaklee vitalea iron ia ialah 100% Beyon organic berbanding diluar sana di drug stores atau farmasi-farmasi kebanyakkannya ialah sintetik dan bukan organik.

KELEBIHAN MANFAAT DAN BAHAN ALAMI YANG TERKANDUNG, DIYAKINI MEMBERI KESAN SELAMAT DAN SIHAT SECARA ALAMI. 









SEBAB ITULAH VITALEA IRON SHAKLEE DICIPTAKAN .















Ini ialah Vitalized Minerals (sekarang namanya Vitalea) dah wujud sejak 106 tahun.Masa tu tahun 1915 dan konsep vitamin masih belum dikenali.  Dr Forrest Shaklee yang pertama kali cuba mengekstrak minerals daripada sayur-sayur serta tunbuh-tumbuhan dan jadikan dalam bentuk “Vitalized Mineral”





Dari situ la terciptanya istilah Vitamin buat pertama kalinya.


Vitalea yang kami  makan tu, ni ha rupanya masa tahun 1915. Dan semestinya Vitamin ni completely natural. Dan selepas itu barulah banyak syarikat suplimen lain timbul dan buat vitamin yang tiruan atau vitamin sintetik.



OK yang ini pula vitalea yang kedua yang shaklee keluarkan berwajah yang sangat dikenali dikalangan kita yang memerlukan .

 VITA LEA  IRON PLUS
























Jika antara kita ada impian besar, nak infaq dan zakat besar, nak banyak tolong mak ayah, jom sertai kami. 

Best ke sangat best?  

HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

CONTACT : CALL (018-24361540)

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Maya Abdul Halim

INSTAGRAM : mayaabdulhalim

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023



 













Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

PART TIME JOB DI MALAYSIA.

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )