WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )

 Ramai Wanita Malaysia buat duit dengan Mobile Spa dan Home spa bawah Team Beauty On The Go (BOTG) 

Assalamualaikum salam sejahtera salam sayang buat semua sahabat Maya yang baik hati. Hari ini Maya nak kongsi serba sedikit  tentang Rakyat Malaysia  semakin ramai buat partime job , buat duit dengan Home spa dan juga Mobile spa.

Dalam meniti kehidupan yang semakin mencabar, masyarakat dan juga saya semakin dibebani , dengan ekonomi tidak menentu . Hampir banyak benda yang buat kita tak mampu tangani dengan satu arah income 

 keadaan serba serbi berubah menjadi barang mentah semakin naik , makanan kesihatan seperti sayur ikan semua menjadi lagi mahal , hidup pula kejar-kejar tak cukup masa. Jalan pintas the best buat side income jana pendapatan dengan buat instant cash hari-hari dengan service spa . Partime boleh full time pun boleh.

Pada Tahun 2018 saya menceburi Bidang Beautician Bersama dengan  Team The walking beauty ( TWB ) dan sekarang di Rebrandkan dengan nama Beauty On the GO  ( BOTG) . Projek  spa under Master 2 beradik ini sangat active sejak 2018 lagi. Siapa tak kenal Master Ainul dan juga Master Athirah , nama beliau semakin hari semakin dikenali  kerana Ramai Rakyat Malaysia kita wanita terutamanya  semakin ramai menceburi Bidang yang ditawarkan ia itu Kursus Beautician Home spa dan Mobile spa di bawah naugan  produk shaklee.

TRAINING SECARA PERSONAL





KURSUS PERSONAL











Kursus 2018











Kursus Beautician yang ditawarkan  oleh Beauty On The GO memang khas untuk wanita yang ingin mencari pendapatan sendiri  yang ingin ada kerjaya sendiri dalam bisnes , atau ingin membuat pendapatan tambahan  membantu ringankan beban pasangan . Student-student yang perlu tambah duit poket dan juga wanita yang sukakan kecantikkan sangat digalakkan.

Bukan sahaja berpeluang pada wanita yang tak ada kerja , ia juga buka peluang kepada golongan professional seperti doctor , guru , Manager, Board Secretariat , Lecturer  dan Engenier etc

Team Beauty on the Go.


Sangat fun dengan Team Beauty  On The Go , antaranya ialah peserta selepas kursus  berapa jam terus boleh run bisnes buat duit dimana sahaja kerana kursus yang ditawarkan lengkap dengan started kit , bag dan juga segala kelengkap spa sudah di sediakan.Dan yang paling penting kami Team Beauty on the go ajar sekali cara macam mana nak dapatkan customer dengan pantas dan kumpul data base menjadi loyal customer.

Dengan menawarkan package facial yang telah di tetapkan anda terus boleh buat service kepada pelangan anda bergantung pada service yang disediakan. 



Duduk rumah pun boleh buat duit sangat mudah.


Buat Spa under shaklee bukan sahaja boleh dapat untung runcit . Ada juga berpeluang dapat bonus yang disediakan bagi Pihak shaklee. Bagi yang betul-betul komited lakukan bisnes spa akan diajar oleh Master Master berpengalaman  cara macam mana nak buka francais seluruh Malaysia Tanpa modal yang tinggi.



Anda diluar sana pun berpeluang untuk joint Team BOTG.
Maya share dekat sini yang berminat  tentang BOTG atau nama panjangnya Beauty On The Go. So meh kita intro sikit ya.
 
 
BOTG  IALAH  SATU PLATFORM UNTUK  WANITA DI LUAR SANA BELAJAR  TRAINING  HOME SPA AND MOBILE SPA. 

Kiranya kami provide training, dan bila you dah menjalani training, you akan menjadi ahli BOTG.
 
You run your own Home and Mobile Spa, BOTG tak ambil walau satu sen pun duit servis spa yang you dapat dari customers. Not even 0.000001 sen. Hehehehe. All yours OK.
   
Ok, ramai kedai spa atau individu di luar sana yang buka training untuk spa, tapi kenapa kami sangat syor kan you untuk training dengan BOTG dan rasa bangga sangat nak recommend kan BOTG ni.
 
 
1 ) Kami train you untuk belajar spa sampai pandai, and will never leave you. The trainer akan touch and follow up you personally and you juga akan dijemput untuk masuk dalam group Mobile Spa BOTG yang sangat happening, supportive, and very active.
 
 
2 ) Kami share dengan you on how to generate income 4 penjuru. Satu income dari servis spa, 3 income lagi kita sembang belakang OK 😊.

 3 ) Masa dan tempat training yang fleksibel. Even nak bawa anak-anak pun boleh tau. Dalam BOTG, mostly adalah seorang ibu and we know mother very well. Ibu dan anak berpisah tiada.

 4 ) We provide you with a career development. Yes, career development. Hampa ingat spa kami ni cikai je ke? No no no. Kami ada career development with you. Tak kan selama-lamanya nak jadi orang yang buat servis spa je kan. Nak lah dapat kemajuan dalam hidup. So that is why we will observe you and guide you untuk sentiasa jadi lebih baik 😊.
 
 
Itulah dia antara kelebihan join training spa dengan BOTG. Yang you tak akan dapat kat mana-mana.
 So if you are seriously interested to be a part of us, anda sangat2 di alu-alukan 💕💕💕.
 
 

Ini antara testimoni dari kami TEAM BOTG


Tengok master kami , sekarang dah jadi Master still ada  loyal customer buat facial iyalah siapa tak nak sekali buat tak sampai sejam boleh dapat income dalam Rm 700 sekali beli skincare.

oklah setakat ni dulu maya sharing about buat duit dengan spa   BOTG

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH TERUS KETIK LINK DIBAWAH.

HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

CONTACT : CALL (018-2436154 )

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Maya Abdul Halim

INSTAGRAM : mayaabdulhalim

INSTAGRAM : MAYA WELLNESS SPA

Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR