SET KURUS SHAKLEE

   

 SET KURUS SHAKLEE BERKESAN

Seriouslah ini pengalaman pertama Maya, yang buat Maya  JATUH CINTA dengan   SET KURUS SHAKLEE.Berat masa itu 49kg  jadi 46kg package gastrik Maya dah tak ada kulit pula jadi semakin cerah dan glowing sihat.

Sebelum cuba SET KURUS SHAKLEE Maya dulu seorang yang memang tak menjaga sangat bab makan asal nampak sedap Maya balon memang sejenis suka makan ,yang viral tak viral semua nak cuba.Lagi satu disebabkan kekangan masa Maya tak sempat nak masak kebanyakkan beli jer sangatlah tak healty Maya dulu.

Sebelum amalkan SET KURUS SHAKLEE kerap kali juga Maya kena gastrik tahap paling teruk kena jolok keluar segala benda yang dimakan sebab rasa tak selesa sangat  bila lambat makan rasa pening pedih perut   nak muntah, sakit kepala ,perut sebu ,ulu hati pedih sangat macam- macam rasa sampai mengganggu waktu berkerja memang langsung tak boleh focus bila dah kena sakit perut.

Apa yang menarik dengan set kurus shaklee?

🔹1. Meningkatkan metabolisme supaya lemak lebih cepat terbakar
Setiap  set kurus lengkap dengan semua supplement . Setiap supplement fungsinya berbeza-beza dan memainkan peranan masing- masing dengan cepat . Antaranya Supplement yang neningkatkan metabolisme ialah ia lah protein shake cinch membakar lemak , membina otot untuk meningkatkan Meta

🔹2. Memecahkan lemak, menghalang pengumpulan lemak & mengeluarkan toksin dari hati.

🔹3. Memberi rasa kenyang lebih lama
🔹4. Membina otot supaya tak menggeleber apabila lemak terbakar.
🔹5. Memudahkan pelawasan & mengeluarkan toksin dari badan.

Dan syukur ALLHAMDULLAH sekarang tiada lagi gastrik teruk tu ,malahan MAYA bertambah cergas rasa ringgan sangat badan ni sejak amalankan SET KURUS SHAKLEE  Maya boleh buat kerja dari pagi sampai malam dengan sedikit pengambilan protein sihat dari SET KURUS SHAKLEE. 

Baru Maya tahu nak kurus dan sihat ni bukan mudah sebenarnya, tambah lagi ada penyakit gastrik macam Maya.Kena ada ilmu bila kita nak kurus dan sihat. Bab kata pakar NUTRISIONIST nak kurus kita kena seimbangkan MEBUANG ,MEMBAKAR DAN REPLACE balik apa kekurang semasa tempoh turun berat badan.

Bukan boleh percaya kita ni nak kurus dan sihat sanggup tahan Makan.Betullah orang  cakap i can't control everything in my life ,but i can control what i put in my  body.

Terima kasih shaklee dengan mengamalkan SET KURUS SHAKLEE selesai masaalah yang bertahun Maya tanggung ,TUHAN jelah yang tahu seksanya.


INILAH SET KURUS SHAKLEE PREMIUM 👆

Tadi ada cakapkan nak kurus dan sihat benda paling penting.

MEMBAKAR,MEMBUANG DAN JUGA REPLACE .











HERBA-LAX

Membersih & menyihatkan usus,membantu pelawasan dan menghilangkan sembelit ,mengempiskan perut.Best sangat herbalax ni dia sangat membantu untuk proses sihatkan usus kita dan yang penting bila kita cuci usus apa yang kita makan ,yang berkhasiat penyerapan untuk tubuh badan lebih cepat.

perasan tak kita ni makan macam-macam nak kurus dan sihat tapi tiada kesan itu pentingnya fungsinya FUNGSI HERBA-LAX ,mencuci usus.











LECITHIN & OMEGA GUARD

Membakar lemak & Mengawal kolestrol dan juga sebagai pengemulsi semula jadi yang menguraikan lemak menjadi molekul molekul kecil untuk penghadaman.



PROTEIN CINCH SHAKE.
 
Tinggi protein & serat.Mengandungi Leusina yang membakar lemak & membina otot untuk meningkatkan metabolisme .Sebagai " Meal Replacement " dan memberi rasa kenyang lebih lama. Menghilangkan ketagihan makan manis


Okehhh itu sajalah perkongsian dari Maya sebarang pertanyaan boleh whatapp Maya
ketik link dibawah





Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR