INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Masuk tahun 2024 genaplah 6 tahun Maya bersama Shaklee .Bermula dengan independent shaklee sebagai agent ,kemudian merangkak ke supervisor ,dan kemudian menjadi Trainer Botg (Beauty on the Go)under shaklee.

Ini saya masa mula mula start bisnes shaklee Tahun 2018,
Bermula dengan Beautician The Walking Beauty.


Ada yang tanya best ke bersama shaklee ?

Dalam tempoh 6 tahun tu , banyak perkara yang tak pernah Maya tahu, Maya belajar dengan Master Master yang dah berpengalaman Hampir berpuluh tahun dalam bisnes shaklee ,apa yang boleh Maya katakan Master Master yang berpuluh tahun masih stay dengan shaklee sebab bisnes shaklee memang best! Terutama bab insentif yang shaklee tawarkan kepada semua shaklee Independent Malaysia.

Tak kiralah baru bermula ataupun berpangkat Master.Semua orang layak untuk dapatkan insentif shaklee yang shaklee tawarkan sangat sangat unlimited .




Nak income extra? bermulalah sekaranggg,bina empayer bisnes bersama kami dengan bermodalkan RM 35 ringgit sahaja anda layak dapat semua insentif dari shaklee.

DAFTAR SINI.


Inilah pergalaman paling bermakna buat Maya bina kerjaya sendiri hanya dari rumah dan boleh dapat income berapa pun yang kita nak atas usaha kita sendiri , rajin atau tak sahaja.

Pernah tak dengar pepatah ini "sepanjang hayat kita
sakit kerana  ingin  berubah ,atau sakit kerana tidak berubah"Jom sama sama berubah bantu ringankan beban suami isteri keluar dari comfort Zone.Insentif shaklee terbuka kepada semua yang nak buat partime job atau full time dengan shaklee anda layak dapatkannya.

Bukan sekadar insentif bulanan yang shaklee nak bagi,ini yang terbaru start April ,May ,June 2023 bermulalah extra sebanyak RM600 bagi yang berturut turut capai target Supervisor selama 3 bulan 





Jom kita tengok purata kiraan bonus extra yang shaklee bagi.



Best kan ? Banyak tu RM 600 siapa nak bagi.Sambil bina bisnes sendiri keuntungan Runcit tak payah kira.Keuntung insentif lain lain dan extra bonus yang diberi bab kata independent shaklee malaysia ramai yang jutawan senyap kebanyakkannya banyak cash.






Inilah Master master,yang banyak beri inspirasi kepada wanita diluar sana ,bermacam golongan professionals pun ada.Means ,memang  orang yang berkerja tetap ,bahkan perkerja dedikasi syarikat gergasi tau.

Doktor 
Pharmacist
Accountant 
Lawyer 
Engineer

Best ke best ?

Dengan bisnes bina empayer bersama shaklee banyak yang kita boleh bantu,bukan sekadar kesihatan ibu ayah terjaga ,kita juga boleh bantu hulur kepada ibu ayah duit lebih insentif shaklee untuk ringankan beban beliau atau boleh simpan atau dari segi lain lain duit yang extra boleh simpan atau untuk tabung  kecemasan .

Mesti ramai kawan Maya NAK TAHU macam mana kami boleh dapat insentif shaklee bukan sikit tapi banyak 😱

Shaklee offer UNLIMITED INCOME dari banyak penjuru. Yang ni lah akan berkembang hingga jadi passive income (residual) dan diwarisi oleh anak cucu.

✅ UNTUNG RUNCIT

Up to 25%. Even sebotol Vitamin C dah boleh dapat Rm20.

✅ PERFORMANCE BONUS

Up to 21%. Kat sini kalau buat sensorang pun dah boleh dapat 4 angka.

✅ LEADERSHIP BONUS HINGGA 6 LEVEL

Haaa kat sinilah rahsia sebenar untuk dapat 5-6 angka tiap bulan. Punca passive income.

Kita bukan kaya sorang-sorang, tapi kita tolong orang lain buat duit juga. Hasilnya team makin besar dan income kita pun makin bertambah.

✅ COORDINATOR TO MASTER INCENTIVES

Ada lagi 0.5%, 1% or 1.5% insentif daripada keseluruhan organisasi yang ribuan itu. 

✅ Car Bonus

Ni pun unlimited. Boleh je cecah Rm10k atau lebih hanya untuk duit kereta yang Shaklee bagi cash tiap bulan.

Nak beli kereta apa atau nk buat apa terpulang.

.

Kalau anda ada impian besar, nak infaq dan zakat besar, nak banyak tolong mak ayah, jom sertai kami. 

Best ke sangat best?  


HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

WHATAPP http://www.wasap.my/+60182436154Nak 

FACEBOOK  https://www.facebook.com/mayaabdul.halim.7?mibextid=ZbWKwL

INSTAGRAM  https://instagram.com/shaklee_semenyih?igshid=YmMyMTA2M2Y=

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023








Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

PART TIME JOB DI MALAYSIA.

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )