VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

VITAMIN KULITBila sebut harga Rahmah dekat otak kita dah terlintas dah woww harga jimat!

Pernah.

Start bulan puasa tahun ni saya pergi Bazar Ramadhan nampak ramai yang guna promo perkataan  Menu Rahmah ,tapi dalam masa yang sama bila beli tak Rahmah pun tak tahu dekat mana rahmahnya Mahal juga sekali hidangan macam tak berbaloi ada yang  biasa boleh dapat dengan Harga RM 1.00 sepatutnya ,jadi  rm 2.50 untuk satu cup ini bukan menu Rahmah namanya bahan didalamnya pun sama macam dadih dadih  lain.Orang lain  jual harga berpatutan, tapi yang saya dapat harganya tak berpatutan .

Mahal pun ramai yang nak beli.



Dengan set  vitamin kulit Rahmah yang Hq buat ni betutl betul Rahmah jimat banyak ,1 set boleh jimat RM 132.00 untuk 2 bulan.Dan yang paling penting berkesan pula tu .Jom kita dengar pengguna yang memang lover gila dengan set vitamin kulit Rahmah.

"Actually start consume 3 tahun lepas.Bermula dengan vitamin c & Esp.Tapi nampak jerawat kecut lepas tu saya tambah alfafa.Lagi nampak kesan dia ketara.Kulit semakin smooth lepas 6 bulan rasanya memang dah takde naik jerawat baru yang besar-besar macam sebelum ni.Konssisten makan 3 produk tu tambah youth basic set sampai la ni"









"Walaupun Ekin tak ada masalah kulit yang teruk macam jerawat atau parut pun ,korang ingat seronok ke kulit kusam camni ? super keringnya sampai boleh kopek kopek lah,pakai moisturizer apa pun tak jalan masa tu .Bab pori  besar tu berat lagi bahu memikul pakai foundation pun rasa tak smooth dan rasa tak yakin nak makeup makeup lagi.

Dah tak makeup dah tentu tentu nampak macam orang sakit .akhirnya fikir juga macam mana nak dapat kulit cantik glowing sihat macam orang lain seakhirnya saya buang ego pergi buat reasech sikit pasal supplement kesihatan shaklee and now my skin result .
















Ini pula kisah saya sendiri sejak 2018 saya amalkan vitamin kulit set rahmah ni memang ada beza saya ialah sejenis kulit yang kering memang tak boleh bawa bincang asal kena matahari sikit je mulalah kulit naik gatal gatal macam exzema macam tu but Now Alhamdullilah sampai 2023 kulit memang tahan lasak kena matahari kulit pun tak cepat gelap macam dulu dulu.










Rasanya cukuplah dulu maya story pasal set Rahmah vitamin kulit cantik ni ,memang terbukti ramai yang lover dengan set ni dan yang paling penting ramai yang try dapat result yang sama.

jom kita tengok apa yang best sangat set Rahmah vitamin kulit cantik








3
INGIN MENDAPAT HIKMAT NASIHAT 

HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

WHATAPP http://www.wasap.my/+60182436154Nak 

FACEBOOK  https://www.facebook.com/mayaabdul.halim.7?mibextid=ZbWKwL

INSTAGRAM  https://instagram.com/shaklee_semenyih?igshid=YmMyMTA2M2Y=

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023




Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

PART TIME JOB DI MALAYSIA.

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )