RENEW SHAKLEE MEMBER


 








Haii Assalamualaikum wbt apa khabar semua sahabat Maya yang dikasihi . Maya perasan sekarang  ni ramai yang tanya pasal cara macam mana nak renew shaklee.

Sebelum tu Maya Perkenalkan diri dulu siapa Maya ,Nama didalam IC ialah Rohayati Binti Abdul Halim ,nama gelaran manja Maya Abdul Halim dan SID NO 1308841 yang sah sejak 2018.

















Untuk blog kali ini Maya nak berkongsi dengan sahabat semua macam mana cara nak jadi ahli yang sah dalam shaklee atau nak renew member shaklee dengan mudah.

Ok nak renew ahli shaklee ni mudah sahaja ada 3 cara boleh follow dekat bawah.

3 CARA RENEW AHLI SHAKLEE

1. Pertama anda boleh mendaftar keahlian dengan rm 35.00 Sahaja dan selepas anda membayar rm 35 ringgit secara automatik anda boleh membeli semua produk shaklee dengan harga ahli .

2. Yang kedua pula anda boleh menjadi ahli shaklee secara percuma ia itu free membership.

✔ Percuma keahlian shaklee

✔ Percuma Pos 

✔ Dapat duit RM 35 ++ ia itu cash bonus.

Nak dapat kelebihan di atas ini mudah sahaja dengan pembelian berjumlah Rm 500 ke 700 ratus ringgit. ada yang kata banyaknya nak kena beli sampai lima ratus ringgit kan? Jangan risau anda boleh kongsikan dengan jiran ahli keluarga atau rakan sepejabat bila dah cukup produk yang anda dah kumpul tadi  500 ke 700 ratus ringgit haa barulah layak dapat free membership.

So tak payah bayar RM 35 ringgit tu dan anda tak payah bayar postage RM10 ringgit dah  layak dapat cash bonus sebanyak 5 % sebanyak 35 ringgit haa kan jimat tu  penjimatan berganda-ganda best kan?

3. Cara yang ke tiga pula ialah anda boleh pilih package yang shaklee tawarkan seperti set menyusu,set kesihatan harian , set skincare atau boleh subcribe mana-mana projek yang boleh menghasil duit dengan niat nak bisnes.

✔ Percuma keahlian shaklee

✔ Percuma Pos 

✔ Peluang Dapat income RM 3k ++ ia itu cash bonus.

 Boleh Renew shaklee member disini 👇

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1308841


Untuk yang ingin mencari duit sampingan boleh belajar dalam bidang beautician sangat digalakkan kerana yuran yang dikena perlu bayar sekali seumur hidup dan ilmunya teramatlah mahal boleh dibawa ke anak cucu.

Sebarang pertanyaan tentang kelas facial boleh whatapp terus Maya.

Jika antara kita ada impian besar, nak infaq dan zakat besar, nak banyak tolong mak ayah, jom sertai kami. 

Best ke sangat best?  


HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

CONTACT : CALL (018-2436154)

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Maya Abdul Halim

INSTAGRAM : mayaabdulhalim


#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023


Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE

PART TIME JOB DI MALAYSIA.

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )