TESTIMONI SHAKLEE

 Testimoni shaklee saya , vivix yang kaya Polifenol boleh kurangkan gula dalam darah.

 KENCING MANIS.( DIABETIC)

Bonda saya ialah seorang  pengidap kencing manis yang tahap nak kena dialiysis buah pinggang stage 3 Hampir bertahun juga dia menangung gula dalam darah yang tak terkawal , tak stabil kejap naik kejap turun.Ada waktu gula turun  badan dia mula rasa letih sangat kerap rasa jantung berdegup laju sesak nafas dan mudah lapar.Semasa gula naik pula dia kerap mengantuk ,mudah tidur , muka pula nampak pucat dan lesu . Semasa tempoh kawal gula dalam darah  agak sukar juga bagi orang tua kawal diet harian  yang seimbang dengan pengambilan ubat hospital yang dibekalkan .

Saya ingat lagi masa dapat tahu yang Bonda kena rujuk dekat pakar di Hospital Besar KUALA LIPIS , PAHANG pada  23 Febuary 2021 berkait masaalahnya  KENCING MANIS dah pergi ke BUAH PINGGANG STAGE 3. Semua adik-beradik terkejut ialah anak mana tak sayang mak ,anak mana tak risau pasal mak , semua anak sayangkan Bondanya termasuklah saya dahla tinggal berjauhan . Yang dapat saya bantu labur sedikit wang untuk beli makanan kesihatan yang terbaik buat bonda.

Masing-masing cuba  the best untuk Bonda terutama bab kebajikan kesihatan , dan yang paling bernilai bagi saya ialah bukan tentang kebajikkan semata-mata. Yang paling bernilai  ialah apa yang kita bekalkan berkaitan kesihatan , apa yang kita berikan terbukti bantu lebih sihat dan muda , selamat  berkesan atas kajian saintifik . Bukan sekadar cakap berkesan atas testimoni tubuh seseorang tanpa kajian lain-lain.

falsafah kesihatan

“Harga atau nilai kesihatan, tidak diketahui kecuali orang-orang yang sakit.” Ini kerana kesihatan yang hilang belum tentu boleh direbut kembali dengan ubat-ubatan "

Bersyukur sangat sejak 2018 saya tahu kehebatan polifenol after masuk kelas berkali kali dan belajar ambil tahu dari nutrision kehebatan makanan kesihatan yang kaya polifenol

BEFORE VIVIX


















 CHECK POWER MATA ,OPTOMETRIST PUN SUSAH NAK  BERI POWER MATA YANG BETUL - BETUL ACCURATE YANG BERSESUAIAN DENGAN MATA BONDA   DISEBABKAN GLUCOSE DALAM DARAH TINGGI DAN TAK STABIL.






















BORONG VIVIX



      SALASIAH BINTI MAT PIAH 

      LAHIR PADA TAHUN 1953 , 

      BULAN JANUARY  BERSAMAAN 2 HARIBULAN.


    Now Bonda saya umur 70 TAHUN.




Rekod kesihatan rawatan susulan Bonda saya pada tahun 2019 sebelum ambil makanan kesihatan yang kaya polifenol ia itu vivix sangat menyedihkan.



2019


 





   






Paras gula dalam darah Bonda

Pada tarikh 8 . 7 . 2019 Bonda checkup gula R ialah paras gula SEBELUM puasa kandugan gula dalam darah sebanyak 10.7 . F pula kandungan gula dalam darah SELEPAS berpuasa 8.3 lebih rendah sedikit. 


2021




  





 


Rekod gula  2021 dalam darah bonda saya  10.9 , 11.2 masih merah memang tak lari angka itu , agak tinggi sejak tahun-tahun sebelum ini lagi. Dan saya sempat pantau kesihatan bonda  selepas diberitahu buah pinggang bonda stage 3  bermula semasa 2021 .

But now  so amazing tahun 2023 ! kesihatan bonda  saya , gula dalam darah  semakin ada improvment semakin baik sejak amalkan makanaan kesihatan yang kaya polifenol  sebanyak 3 botol. Bonda saya amalkan Resv dan Vivix.

"INILAH REKOD KESIHATAN BONDA YANG TERBARU 2023 PADA BULAN 4 2023 . AKAN DISUSULI PULA RAWATAN SETERUSNYA PADA BULAN 7 INI 2023."

2023











Syukur ALLHAMDULAH kesihatan bonda semakin baik, terutama  masaalah kencing manis gula dalam darah. Doctor sendiri bagitahu Bonda punya gula dah stabil tak naik, tak turun ke tahap normal  tapi masih dalam pantauan Doctor .

AFTER VIVIX










Salah satu  Testimoni shaklee dari saya , ada ramai lagi patient kami dari shaklee yang ada masaalah yang sama juga turut dapat result yang normal.Itu pentingnya kita konssiten amalkan makanan kesihatan yang kaya khasiat polifenol.Sampai sekarang saya masih tak boleh terima jika saya dapat patient yang hanya ingin mengamalkan supplement sahaja tanpa bergantung dengan ubat yang doctor beri.

Saya share sedikit info mengenai  polifenol , kenapa dia baik dan bagus  untuk tubuh setiap manusia.











Polifenol adalah bahan semula jadi yang ada wujud dalam buah-buahan ,beri dan sayur-sayuran . Kajian saintifik mendapati bahawa pengambilan makanan yang kaya dengan polifenol untuk jangka masa  panjang membantu mencegah dan memperlahankan  pembentukkan Advance Glycation End ( A.G.E ) Didalam badan anda dan menyokong kesihatan serta kesejahteraan secara menyeluruh.





























PROMO BULAN JUN JIMAT RM 418.95






Ada  5 perkara yang patut kita lakukan dan ambil tahu bila salah seorang dari keluarga kita sakit, atau ada penyakit yang berkait dengan organ dalaman kata  PAKAR NUTRISIONIST 

✔ Jangan memandai STOP ubat dari doctor kerana ubat dari doctor itulah membantu mengawal dan boleh tahu tahap penyakit seseorang individu supaya tidak berleluasa keperingkat yang lebih teruk.

✔ Dengar nasihat dari yang lebih Pakar terutama Doctor yang merawat.

✔ Jaga pemakanan, amalkan diet yang sihat yang tak membebankan organ dalaman terutama gula.

✔ Amalkan pengambilan supplement yang betul natural yang kaya dengan nutrisi , kaya polifenol seperti vivix bantu perbaiki sel dalaman.

Sebarang pertanyaan tentang produk  polifenol dan  kaya nutrisi boleh whatapp saya number yang tertera di bawah

HUBUNGI SAYA  ( MAYA ) 

CONTACT : CALL (018-2436154 )

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Maya Abdul Halim

INSTAGRAM : mayaabdulhalim

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023
















Comments

Popular posts from this blog

PART TIME JOB DI MALAYSIA.

WANITA BUAT DUIT DENGAN SPA ( BOTG )